Saturday 2 July 2011

when Alice is happy.

salam. aku ambik cuti 2 minggu. nak berehat-rehat. banyak sangat benda jadi. bila sampai rumah baru tau betapa tension nya aku selama ni. mana ini, mana itu. aish. nasib baik takda papa buruk jadi. 

hari tu pi tengok premier Transformers 3. midnight pukul 12 okay! mesti la tengok dengan orang-orang tercinta. haha. best! tapi balik tu aku tak dapat tido. sakit mata aku berjaga dahla pagi tu ada event pulak. nasib baik okay ja, tak pi makan orang. petang tu lepak-lepak dengan orang-orang tercinta lagi. ;p

aku kat umah okay ja. umah banyak benda baru. dah da ini, dah da itu. murah rezeki keluarga aku, Alhamdulillah. aku dapat berehat kat umah, tu yang paling pentingnya. nanti-nanti la baru fikir pasal kerja. malas tol. otak aku dah macam overworked. before puasa ini nak habiskan kerja kat site, time puasa nanti nak telaah ini, telaah itu. adoi.

aku baru nak tengok my GF is a gumiho. cik mai, jangan cerita ek drama ini camna ending dia. =) tata. wassalam.

No comments:

Post a Comment