Friday 24 June 2011

when Alice rasa macam nak makan orang.

salam. aku bad mood gila dari hari Isnin hari tu. hari Isnin hari tu p field dengan Danny. jadi dia la yang menjadi mangsa kemoodyan aku. aku siap jerit-jerit dalam kereta. ko bayangkan, tengah-tengah kitorang tengok-tengok site aku boleh nangis tiba-tiba! Danny panik! habis semua ayat penenang jiwa dia kuarkan. sampai balik pun dia masih mesej aku juga tanya  aku dah okay ka x. nasib baik Danny ni baik. hari tu p field macam xda hasil sangat. balik ni aku dah try betulkan apa yang patut, aku masih usaha. 

semalam lagi la sial. aku ni sangat cepat jeles. balik-balik umah aku sedih yang melampau-lampau. semalam ingat nak p saloon. sekali aku hampir kena langgar van. berderau darah aku. first time rasa macamtu! dalam lampu van yang silau menyilau tu aku rasa macam tu ja saat yang aku ada untuk hidup! macam buang masa ja aku sedih-sedih, jeles-jeles ni. tak guna pun. tapi aku p mesej gak ex aku sebab dalam dunia ni, dia sorang ja tau camna handle aku yang tengah down macam nak makan orang. sampai pukul 1 dia p lecture aku. tapi kan, aku suka ayat dia last malam tadi yang aku langsung speechless tak tau nak reply apa aku terus tutup mata rapat-rapat sebab terharu.

"ko tetap ada saya. pukul 1 ka, pukul 2 ka, kalau  ko mesej or call, saya angkat, saya teman ko. biar sampai pukul 6."

ko ada ex baik camtu? xda kan. hee. tata.

2 comments:

  1. wah... alice... cyla. sabo ye cyla.. jgn tensen n pikir sgt. bhye.. tmbh2 drive.

    ReplyDelete
  2. susah la driving jalan gravel maii.. mencabar keimanan. eh eh. mai brape lama lg P kete ni?

    ReplyDelete