Friday 8 July 2011

when Alice sangat emotional.

salam. beberapa hari ini aku tengok drama sakan. and aku ni bila tengok drama, aku akan jadi sangat emotional. aku akan senyum sorang, jerit sorang. and bapak aku tak pernah tengok aku begitu.

sekali dia tengok, terbeliak mata dia. mesti dalam hati dia, "napa anak perempuan aku macam ni?" haha. time aku couple dulu aku tak se-emotional ni. paling teruk pun senyum sorang time bermesej-mesej. skang tengok drama sampai hentak-hentak kaki, bapak aku pun bimbang. haha. mintak maap pak, anak perempuan anda belum matang lagi.

sekarang ni tengah tunggu mesej orang tercinta. dia pi isi something untuk aku, bimbang gak, sebab dah dekat sejam dia tunggu aku, aku pulak tunggu orang lain. serba salah. harap-harap dia tak marah.

jiwang pulak sehari dua ni. aku pun dah habis tengok gumiho. best! tapi bagi aku ending dia boleh buat best lagi dari tu. takpa, janji masih best. nanti tak tau la pulak nak tengok drama pa, tapi yang penting bukan secret garden la. masih belum terbuka hati nak tengok cerita tu. haha. tengok cerita taiwan balik kot. cerita taiwan ni aku suka sebab realistik. mula-mula dia memang absurd macam kebanyakan drama lain. musang la, bertukar jantina ka, gempa bumi ka. tapi lepas tu, dia akan jadi sangat realistik, macam hidup kita sehari-harian. tu yang aku suka drama taiwan.

aku addict dengan satu lagu dari drama gumiho ni. Fox Rain nyanyian Lee Sun Hee. sedap sangat suara dia. dua-dua version pun aku suka. yang rhythm version, dia nyanyi dubirubiruraffa tu sangat menyayat hati. yang acoustic version tu pulak, flute tu buat lagu tu sangat cantik. and lirik dia sangat kena dengan diri aku. haha. *minta maaf la, aku memang jiwang sikit beberapa hari ni*. and secara rasminya, Seunggi adalah pelakon lelaki korea aku paling suka, kalo pompuan aku masih tetap suka Eunhye. Eunhye berlakon sangat ekstrim dalam Goong dengan Coffee Prince, aku suka gila. 

orait. dah meleret. tata. sayang korang.

No comments:

Post a Comment