Tuesday 26 July 2011

when Alice is dying to write.

salam. aku tengah tension atas banyak sebab. sebab utama, LiveJournal ni boleh ja p main page tapi tak bole login. come on la. dah berapa hari dah aku tak update private blog aku? mana best macam ni? aku maintain kot blog tu. aish. geram tau. last-last terus down sampai main page pun xboleh nak pi. haiya. napa ni? second, aku punya project. aku memang geram cipan dengan diri sendiri. bila aku nak buat kerja la baru aku perasan sejuta satu benda aku takda buat time pergi field. bila nak build up data langsung tak dapat buat sebab data tak cukup. kerana mengelabah aku terus mesej Danny yang dia tak reply sampai sekarang. aiyo.

okay. aku officially geram dengan Chrome. aku pi login dari Mozilla okay ja what?? okay.situasi lain dah. sekarang pun dah tiba-tiba susah nak masuk walaupun melalui Mozilla. tahniah la livejournal. aku memang tension dengan hang. aiyoooo.

aku beberapa hari ni okay ja. takda hala tuju seperti biasa. haha. pi ofis memang semangat bila tengok satu section ni. section favorite aku. tapi memandangkan data aku pun macam haprak, jadi baik aku pi field balik. jangan berangan nak process data la! aish.

aku bad mood ka ni? mungkin. livejournal punya pasal. blame it on livejournal. sekian.

No comments:

Post a Comment