Tuesday 8 November 2011

when Alice is MIA for few months.

assalamualaikum. aisehmen. lama gila aku tak blog papa. busy melampau pun satu hal. tak nak buang masa pun satu hal. kalau tanya aku guna masa dengan berhemah ka tak, macam.....ya dan tidak. haha.

aku nanti kena buat paper. tak start pun lagi. abstract buat setengah jam. bertuah punya budak kan aku ni. aku pun memerangkap setiausaha, jadi banyak kerja la. mana lagi nak mengajar. tension sana sini.

blog private tu pun aku tak update sangat dah. walhal banyak benda best terjadi. tapi aku pilih untuk let it be, enjoy ja apa yang berlaku. benda yang best, of course, akan lekat dalam otak and hati, bukan di blog semata-mata kan? lagipun bagi aku event yang terjadi semenjak dua menjak ni lebih bersifat personal, its my happiness. bukan tak nak share, just tak boleh share. aisehhhhhh. ;)

mungkin jadi lebih matang, aku tak kisah pun disebut matang ni. yala, matang tapi masih gila-gila. tak la nak jadi budak kecik ja selalu. makin banyak benda and matters yang memerlukan otak berfikir dengan logik, no more stupid punya suggestion. kau cakap benda-benda bodoh ko jugak yang kena. dalam meeting pun fast paced. time dekat universiti dulu panjang gila meeting, benda tak berguna selalu kena ungkit. ughh. first time aku metting dengan diorang senior officer hari tu, otak digenerate dengan sangat baik. takda ketawa-ketawa. mulakan soalan pun dengan basmallah. we talk things here, not joking. perghhhh. tak lama lagi tua la aku pasni.

dah takda masa nak buat drama. hari tu menangis time driving pun aku rasa macam bodoh. haha. jangan tanya kenapa. tapi yang penting, dia tak nak aku sedih jadi.....jangan sedih! senyum!

entah korang paham ka tak. hahahaha. yang penting aku paham. tataaa.

No comments:

Post a Comment