Wednesday 9 November 2011

when Alice dah tak mahu jadi geisha.

assalamualaikum.

*try tulis salam tanpa googling* haha. lucu kan. anyway, selamat pagi. hari ni kena semangat lebih sikit. aku nak start buat progress tu. macam banyak betul benda nak kena buat tapi otak aku prefer last minute. kalau orang tanya aku kan, "ko tak takut ka buat kerja last minute?" siapa yang kenal aku, dorang tau, aku ni sorang yang sangat optimistik. aku bukan sekadar optimisitik, aku sangat optimis. bagi aku, last minute tu bukan a disease ataupun sesuatu yang menakutkan, its a catalyst. catalyst biar kita buat dengan lebih baik. kalau buat awal sangat there is a chances yang aku akan menyeleweng. well, i am talking about myself, it is not applicable to all human being. hehe.

owh, talking about tak nak jadi geisha lagi, yes. dah tak mahu dah jadi geisha. penat. after all tu bukannya my husband ka apa. just sekarang ni, kalau nak mintak bayar PTPTN tu ja me akan contact dia. other than that, no. kalau dia mesej baru layan sekali dua then cukup la. he is the past, i am moving on. each day pun akan moving on. day by day kita akan lupa apa yang ada di belakang yang buat kita sedih. kita akan bergerak ke hadapan dengan benda yang happy. 

and i am not bringing our memories to the future together with me.

i prefer to just left it in the nearest saving point, let the game saved, and moving on with a new saving slot, let his slot sit alone, untouched. we had enough. i had enough too. we are friend, we are syncing as a friend.

so......right now i can concentrate cari that people yang akan tie me down. inshallah. =)

No comments:

Post a Comment