Friday 17 June 2011

when Alice fall in love.

salam! aku sebenarnya nak balik dari opis ni. tapi aku tengah mendownload something and masih da dalam 15 minit gtu. jadi kemungkinan aku akan balik lambat. come on la! sapa nak balik pukul 5 di tengah kota metropolitan? *suma orang bujang yang normal akan cakap camtu*. kalau kau dah berbini bersuami kang. humph. confirm ko nak nak balik kol 5. jam pun jam. yang penting dapat tengok family. kan? *berdasarkan penceritaan orang dengan aku la* sekarang masih bujang, joli jola la dulu. hee.

aku ingatkan nak pi field esok. tapi Danny da hal la pulak. jadi tangguh pi hari Ahad. aku suspek dia pi derma darah. untuk pengetahuan anda, Danny ni dah 8 kali derma darah. and esok pulak adalah hari penderma darah. elok sangat kan sambut untuk dia. haha. ada dekat tasik titiwangsa esok sambutan. pi la. aku tak dapat pi. 

jadi maksudnya esok aku xda benda nak dibuat. berlambak lagi drama xhabis tengok, tapi aku rasa macam nak beli some buku. walhal buku banyak lagi belum habis baca. haha. nak p mall. tapi malas sial nak bergerak. owh. skang aku dah da crush baru. Jerry Yan. ya, memang dah lama dah dia dalam industri, tapi aku baru tau aku suka dekat dia 2 malam lepas! *statement tak bole blah kan* bila dia smirk tu kan. adohaiiiiii. rasa terbuka semua rongga-rongga hati aku. keluar spora-spora, debunga cinta. haha. begitu la. sangat suka dengan smirk dia. senyum pun okay, comel. tapi aku sangat lemah tengok smirk dia. and dia ada killer features lelaki yang aku paling lemah sekali. which is.......................very beautiful shoulders. well toned, look mature, look good. 

bila lagi ko nak dengar aku membebel pasal lelaki kan? haha. tata.

1 comment:

  1. cylaaaaaaaaaa... awat name mcm tu.. Alice d. Jimi? hehe.. cute.

    ReplyDelete