Saturday 20 August 2011

when Alice dah sampai rumah!

salam. aku dah sampai rumah. hee. semalam sampai terus tido tak sedar diri. bangun sekejap, ambil wudhu, buat Zohor, tidur balik. bangun sekejap lagi, ambil wudhu, buat Asar, tidur balik. bangun sekejap. OH TIDAK!!!! dah nak maghrib. cuci muka, main dengan kucing 10 minit, terus azan. teruk kan? aku pun istighfar panjang-panjang semalam. tapi logik la. aku tak tidur beberapa hari ni.

raya ketiga baru aku akan rasa sangat excited. semua family aku balik time tu. orang tersayang pergi jauh minggu depan. sedih tapi takpa la. boleh jumpa lagi. doa yang terbaik untuk dia. dia boleh tu. hee.

aku tak tau juga nak tulis apa ni. aku dah addict game facebook balik. mafia wars tu memang dah lama main. terus aku jumpa The Sims Social. yahh. best. addictive juga la. main MapleStory. itu aku memang main dia punya MMORPG. aku gamer tahap hardcore. nak buat camna. dulu game kat facebook ni tak memuaskan sangat bagi aku. aku nak excitement. graphic. quality. yang gerakkan minda. bukan sekadar meklik-klik letak pokok-pakak sana sini. tak. and sekarang ni, game facebook dah makin berkualiti. tahniah facebook! *tiba-tiba kan*

kalau korang minat hindustan and minat lagu punjabi, cuba dengar lagu rabba main toh mar gaya oye. bawah tu da dari youtube. aku suka yang melampau-lampau lagu tu. dia classic + contemporary punya style. tapi dia tetap preserve style punjabi. sedap sialll. perghhh. aku dah on repeat dari minggu lepas. OST lain-lain dari filem Mausam pun sedap gila. memang ton punjabi yang cantik. sedap sedap sedap sedap. thumbs up la dengan dia punya composer. excited gila nak tengok dia punya movie nanti, Mausam. ada boyfriend aku dalam tu. haha. aku minat gila Shahid Kapoor. oh, sangat excited!

pelik kan aku. bole tau pasal incoming film hindi. hee. aku lebih suka tengok filem hindi dari drama korea. jadi korang tak bole nak marah aku juga aku tak follow korea. hee. okay la. selamat berpuasa. sayang korang. wassalam.



1 comment:

  1. ko tgk hindi lagi? aww.. ingatkan dah stop dah masa ukm dulu, hhahaha.

    weh, ade the sims ah kat fb? wah! harus main!

    ReplyDelete